Julavslutning

Foto: Malene Thyssen, CC BY-SA 3.0

Tid och plats: onsdagen 7 december kl. 18.00 på Medeltidsmuseet, Strömparterren, Norrbro, Stockholm. Anmälan till info@fornminnesforeningen.com senast 1 december, se mer info nedan.

Nu är det dags för årets julmingel! Ett härligt tillfälle för gamla och nya medlemmar att träffas och umgås innan julledigheterna.

Årets Hildebrandpristagare Fredrik Hallgren mottager sitt pris och föreläser om sitt arbete med bl.a. spektakulära nya stenåldersfynd från mossar
under titeln Unika men hotade stenålderslämningar i Dagsmosse, Östergötland.

Och om vi har riktig tur så smygpresenteras den efterlängtade boken från SFFs 150-årsjubileum, som
ska komma från tryckeriet inom kort!

Det kommer att serveras jultallrik, och därför behöver vi senast den 1/12 ha din anmälan (ange ev. allergi eller veg.) till info@fornminnesforeningen.com. Du kan även kontakta Klubbmästare Jackie på tel. 076-7219124). Pris: 200:-/person sätts in på PG 53 921-3 eller swishas till 123 600 96 17.

Varmt välkomna!

Önskar styrelsen